Äntligen!

Idag har Jag, M, Nicole, M's mamma och Mazzy varit på Media Markt och ÄNTLIGEN köpt tillbehör till vår videokamera efter att fått loss tummarna! Nu kan man äntligen filma och minnas alla dem roliga sakerna Nicole gör. Om ni bara visste vilken ROLIG bebis hon är... hon kan roa en 24/7
Sedan bjöd svärmor på "chelo kabab" Persiska Lammspett med persiskt saffranris. Vi åt på Resturangen Hollywood. Mycket god mat *rekomenderar*

Så nu är jag hemma och har gosat en MASSA med Nicole och vi har övat på hennes dagliga träningar. Haha, låter ju som en jävla Hitler mamma!

Nu ska jag patetisk som jag är drömma bort mig lite, drömma om vår vinter semester!!! Idag var vädret extra deppigt då man vaknar och ser att dammen nedanför vår balkong har frusit till is!!!!!



Lillen ute på vift

Kommentarer
Postat av: Monni

Nu blev jag sugen på chelo kabab...mums!!!

Akhey in Nicole chera enghad khoshkele??? Baranke mamanesh nanaze =)

2009-12-02 @ 23:51:51
URL: http://monnisen.blogg.se/
Postat av: Shejda

Åh nicole =) Hon är så underbart söt!! Ja jag önskar jag kunde resa bort från detta oväder usccch!!!

2009-12-05 @ 00:17:48
URL: http://sheyda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0