Baby calls, mama and papa answers

Idag kom M's mamma hem till oss och skulle ta hand om lille söte nöte!
Spacklet var på, håret fixat, kläderna på och en stilig man i följe. Vi var på festen ett tag sedan ringde telefonen och Nicole hade lost it totalllllly! Så vi stack hem... men vi hade hunnit med en massa skojs redan.
Fast jag måste säga att jag blev lite lättad över att komma hem fast än det var en jätte rolig fest. 
Jag ska erkänna, det känns inte ok att lämna henne än.

Väl hemma blev hon tyst och skrattade...hahaha!
Kan man annat än älska denna lilla krabat?

Ikväll samlades alla tjejerna hos Monireh.. hade velat vara där... men vi hade planerat och lovat vår vän att närvara på hans födelsedag. Hope U had a great time girls!!!!

Men men... imorgon är en ny dag, och ja det är det minsan! Imorgon har jag och M lite plans...hihi! Har fixat en blind date åt två utav våra vänner. Vi håller tummarna =)

Thta's all for now friends



...my sweetsweetsweeeeeet baby!

Kommentarer
Postat av: neggisen

hahaha jisses då.. mellan VEM?????

2009-12-06 @ 11:17:02
URL: http://neggisen.blogg.se/
Postat av: Gita

Oh loooooooooooooord, håll inte på med såna saker!!! Det slutar inte gott :P

2009-12-06 @ 17:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0