Goodbye Curly Sue!

När jag föddes hade jag ljus ljus brunt hår, rakt var det med små korkskruvar nertill. Efter ungefär tre års åldern så fick jag SPIKRAKT hår. Det var så pass rakt att man inte kunde sätta upp det i en toffs utan att det skulle falla ner igen. Sedan när jag kom till tonåren så fick jag helt plötsligt jätte lockigt hår.. jätte konstigt.
Så vet ni tjejer hur det är... man vill ha det som man INTE har, ja.. tragiskt nog är det så i många fall!

Har alltid önskat att jag hade rakt hår... och jag ska säga att det har blivit rakare under dem senaste typ 2 åren... men idag när jag tittade mig i spegeln så blev jag lite förskräckd... (det där lät ju bra) mitt hår är ju knappt lockigt... va faaaan! Ja... be careful with what you wish for säger dom va?

JAG TAR TILLBAKA DET... JAG VILL INTE HA RAKT HÅR!!!!

Ja... dagens i-lands problem!

Såhär ser det ut idag (fast denna bilden är tagen när jag var höggravid)



Här ser man huuur freaking lockigt det var innan




Kommentarer
Postat av: Shejda

hahaha så söt!!

2009-12-08 @ 22:57:56
URL: http://sheyda.blogg.se/
Postat av: Josefina

Du har världens finaste hår älskling. Åh vilken fin bild på oss fyra hihi :D Hoppas att ni har det underbart, saknar er

2009-12-31 @ 15:47:39
Postat av: Mahyar

Jag vill ha tillbaka min lockar, jag älskar dem.

2010-01-14 @ 15:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0