I'm not a robot

Ibland känner jag att jag måste prestera som en robot! Show no feelings, work hard, be strong, be alert, be responsible AND BLA BLA BLA!!!

Tror faktiskt att många nyblivna mammor känner igen sig! Jag känner mig ensam ibland. Känner att ingen kan förstå mig. Känner att jag inte ens har ork till att berätta vad jag känner. När jag väl vill få mitt sagt så har det värsta gått över och då kan man lika gärna lägga ner energi på annat viktigt i livet....

Jag brukar inte vara den typen som visar känslor kors och tvärs... ja... ledsna känslor då.
Ännu en gång kommer jag gräva ner det under ytan, under en yta FYLLD med BULLSHIT!

When will it burst???

Kommentarer
Postat av: Louise

Damn, thats so sad to read. =( Killar är riktiga Jerks. De fattar aldrig nåt. Allting ska vara så jävla idiotiskt.



Riktigt bra blogg by the way

2009-12-05 @ 11:58:36
Postat av: Nazanin

Hej Louise. Mitt problem är nog inte 100% på grund utav "killar". Ibland hamnar man bara i en dålig svacka dessvärre! Kul att du gillar min blogg =)

2009-12-05 @ 12:54:15
URL: http://somethingofaconfession.blogg.se/
Postat av: yalda

Hej Nazanin..Som du säger har vi alla våra ups and downs plus att det tär mycket på krafterna när man har en liten bebis (el barn överhuvudtaget) FULLT normalt! Försök att prata med nån även om det är jobbigt. Jag är likadan själv! Alltid glad och skämtsam även när jag mår dåligt. INTE BRA! Du får GÄRNA prata med mig om du vill.. Kanske lättare med nån som har barn och som är lite "utomstående"? Vad vet jag? Kram på dig fina!

2009-12-05 @ 14:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0