Yesterday was a good... no GREAT day

Igår var en helt underbar dag! Dagen började med en supermysig frukost gjord utav a hot hot man! Sedan ett läkarbesök för lillen som gick super duper bra! Efter det en sen lunch på stan med my sexy man med massa roligt snack om gamla minnen.

Sedan var det dags för dagens höjdpunkt... att träffa mina älskade söta underbara Best friends in the whole world! Ja... självklart Monireh och Negar... who else!?

Jag och Nicole blev bjudna på fika. Vi satt och snackade skrattade och mös så mycket som man bara kunde.

Fast än dessa två brudar är helt FREAKY CRAZY med sina "Nicole fasoner" så kan man inget annat än älska det dem gör.

Så fort jag träffar dem så är det första dem gör är att SNAP AWAY barnvagnen och säger: Nu är det vår tur du har haft henne tillräckligt länge Nazanin. Sedan börjar bråken mellan the crazy chicks... Jag ska hålla henne, nej jag ska hålla henne... det är min tur att byta blöja, natta osv!
It's nuts I'll tell you and that's why I LOVE IT!!! Ska skatta mig lycklig som har vänner som dem. Att dem älskar och tar hand om Nicole som dem gör är någonting jag aldrig kommer ta för givet och uppskatta all the way out!

Thank you sweetys







Kommentarer
Postat av: neggisen

tack för igår vår älskade bästis. att vara med dej å nikki är bland det bästa vi vet hihi=) vi älskar er oerhört mkt. pussar i tusen /neggisen & monnisen

2009-12-01 @ 12:43:19
URL: http://neggisen.blogg.se/
Postat av: Shejda

Vad mysiga ni är =)

2009-12-01 @ 16:53:45
URL: http://sheyda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0