Bikram pikram

Så nu har man testat på bikram yoga med söta Yalda. Självklart kom jag försent. Så är det... man kan aldrig planera någonting till 100% med en 4 månader gammal bebis. Men tack och lov så förstod Yalda om någon med tanke på att hon har två små söta busungar hemma =)

Först höll vi på att fnittra som två små skolflickor :P

För att ge en review så kan jag säga att det var jävligt skönt för kroppen. Det var inte lika "roligt" som jag hade trott, men en jäääävligt nice workout för kroppen. Men.... alltid ett men! Passet var nära 2 timmar och man måste nästan duscha på plats eftersom att bikram yoga utövas i ett rum som är 40 grader varmt.. så ni kan bara tänka hur svettig man blir. Så resan dit och tillbaka.... för att komma till saken så blir det lite jobbigt med Nicole! Ska nog vänta tills hon blir lite större. Men det var jättttte skönt! Tack Yalda!!



en av de fantastiska poserna som min oviga otränade kropp inte klara så fint som på bilden!

Kommentarer
Postat av: yalda

åh!! du skulle bara veta hur många gånger jag höll på att fullständigt explodera i gapflabb! Vilken tur att jag höll mig för FASEN vad pinsamt annars..hihi..tror du inte jag tog den andra mattan för att slippa ghormehsabzi-killen..han var ju praktiskt taget naken...yikes..

2009-11-27 @ 21:26:18
URL: http://yaldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0