Life is good

Syrran kom inte dess värre. Jävligt tråkigt, såg så mycket fram emot det!

Men men, har varit med mina älkslingar Monireh och Negar i torsdags. Man får sig alltid en rejäl "boost" näst man träffar dem!

Monireh och Nicoles hand



my stylish baby ;)



Min älskade man som bakat med kärlek.
Hade en "dinnerparty" igår kväll men familj och släkt... jätte roligt och mysigt.
Jag visade min persian food skill :P och älsklingen skuille baka för sörsta gången, and damn så duktig han var... värsta festliga tatrletterna med hemma gjord crust, citron kräm och massa bär =) Love you hun... and hate you for making me fat you bastard!!!!

Kommentarer
Postat av: Yalda

Men VAAA! Har HAN bakat de där??? WOW..blev skitimpad. hehe

2009-11-08 @ 22:22:15
Postat av: Monni

Ghorbone Mahyar! Duktig han e.

P.s vill äta Nicole´s händer...jaaan

2009-11-09 @ 14:03:57
URL: http://monnisen.blogg.se/
Postat av: M

Yes, jag bakade allt från speten till såsen. Bären är dock inte själv plockade.De har vi köpt=)

2009-11-09 @ 14:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0