Halloween

Sorry för torkan men M's syster har varit nere och hälsat på från Stockholm så vi har umgåtts med henne.

Anyway... vi skulle på en jätte fin coh glamourös födelsedag/halloween party.
När alla prooops var inhanldlade och jag hade sminkat M och hans syster kände jag bara hur jag ville kräkas och svimma på en och samma gång. Ja... det slutade med att de åkte och jag var hemme och sov... hade visserligen sömnbrist, så är det när man har en liten plutte på 3 månader =)

Här får ni en bild på mitt halloween verk




Det ska föreställa en zoombie om ni inte har förstått det =)

Kommentarer
Postat av: Monni

Jävligt coolt. Duktig du e gumman

2009-11-04 @ 15:45:27
URL: http://monnisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0