If U can't attend to dinner, dinner will come to You

Min älskade Johanna. Med tanke på att det skulle bli lite jobbigt att åka bort på sen middan med Nicole i fredags så gjorde sötisen så att hon kom hem till oss och lagade fan ta mig en superb middag!!! Har man underbara vänner så har man underbara vänner =)

starters



gudomlig skaldjurs pastasås



desert



Josefina och Mazzy var även här och kvällen gick till på detta vis att killarna flyttade in till vardagsrummet efter middagen och vi tjejer var kvar i köket och kacklade som hönor... BOKSTAVLIGT TALAT! Jag hade verkligen jätte jätte roligt. Så mycket som vi skojade och skrattde...ja...det behöver upplevas för att känna glädjen!

Sedan si sådär 04.00 på morgonen fick vi för oss att vi ville äta granatäpplen... så lilla granat experten M och Johanna fick händerna fulla



Thank you for a great night!

Kommentarer
Postat av: Mahjar

Dont you want to beat the beaver, beaver beaver. Vilka skratt anfall. Tack för allt gäller alla ochspeciellt Johanna, middagen var underbar.Mahjar

2009-12-01 @ 03:44:31
Postat av: shejda

Sååå jäkla gott med granatäpplen!!! Världens bästa frukt! Jag kan äta så mycket att jag spricker nästan!



Muuuums!

2009-12-01 @ 16:54:51
URL: http://sheyda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0