It's about fucking time!

Nu får det fan ta mig bli SKÄRPNING!!! Jag MÅSTE bli fit!!! jag okar inte längre med denna slappa kropp! Jag säger inte att jag är fet eller så, men minst en 5 kilo måste bort... sedan är det träning som gäller...
Fan att man är så lat.. why man whyyyy??? Jag känner verkligen hur svag och trög min kropp är när man är så otränad som jag är. Dessutom måste jag träna ryggen för att jag hade sådan fruktansvärd foglossning under graviditeten och mina ryggbesvär är ännu inte borta =(

Nä... nu är det FAN ta mig skärpning!

Jag personligen tror på detta om att man faktiskt kan loose a pound or two om man håller sig borta från kolhydraterna någorlunda. Så från och med imorse har jag börjat med min low carb eating! Jag menar, en gotte gris och matglad människa som jag kan ALDRIG banta.. jag är för glupsk för det. Mat är ju fan en ev de stora njutningarna i livet, men bara för det behöver man inte äta skit.
Dessutom så är det viktigt att hålla en sund kost när man ammar anser jag.

Oki... vi får se hur det kommer gå

Frukosten började bra iaf!

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, läget Nazi?

Hörde att ni fått en liten flicka. Grattis!! Var bor ni nu? Det var längesen man såg dig! Hoppas allt är bra.



Jag försöker också bli fit, hur går det för dig med maten och träningen? =)



Kram blondesandra =)

2009-11-11 @ 12:46:52
Postat av: Nazanin

Heeeej gumman! Tack för gratulationen! Bor i Malmö fortfarande. Ja träningen går ju si sådär.. kunde gått bättre..hahaha! Har du någon blogg eller så... oj juste kom precis på att jag har dig på msn..hahaha!

2009-11-13 @ 00:19:34
URL: http://somethingofaconfession.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, denna adressen har jag =) Men skriver inget kul och personligt (bara lite)

2009-11-13 @ 10:07:25
URL: http://sandraribbing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0