One all included to go please!

Oki... first of all, ikväll var första kvällen jag var utan Nicole helt och hållet. Vi skulle titta på en film på bio, mamma, syrran och jag. Ja... det var ju nervigt och när jag väl lyckades slappna av under filmen och "inte tänka" på att jag inte är med Nicole så kom det upp en scen med en söt liten hundvalp... klart jag började tänka på min baby då!

Nu är jag iallafall hemma och M hade tagit hand om Nicole så himla bra =)

På väg hem så skulle mrs driver visa sina skills... hahahaha... eller hur syrran?? Nej men skämt och sidor..

M har nu tvingat mig titta på as äckliga videos på youtube... typ nåt med att man kan få en larv som växer i kroppen som man ska DRA UT med pincett... fy fan!!!

By the way.. jag åt en hel rulle center själv ikväll... not so great ha??

Såg förresten filmen funny people. Jag tyckte att den var jätte bra men syrran tyckte inte lika mycket om det.. men det passade min humor tyckte jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0