Pradise fuck

Igår var det premiär för paradise hotel...och ja ja ja jag VEEEEET det är ett sjuktloser program. Men ibland behöver man en dos av sådant när man sitter hemma med en liten söt bebis all day long!

Så anyway... jag satt och tittade på tv, Nicole sov, bror halv tittade och pillade med sin iPhone och M satt och plugga. Sedan hände det någonting jätte roligt

M (framförs datorn i vardagsrummet): Ja shit vad jag har kommit långt fan jag har gjort detta riktigt bra..
En av tjejerna på i paradise hotel: Ah shit jag är så kåt.. ska vi knulla eller?

Rätt som det är så vänder M dator stolen och (OBSERVERA att händerna är fortfarande i "jag skriver på tangentbordet" position) dras av någon kraft från tv:en fram till tv:en och frågar:
- Vad hände här?

Jag och bror höll på att DÖÖÖÖÖ av skratt!! Ja... it's the horny guy power that kicks in every now and then isn't it?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha jag vet. Mina´s vän Greta är med! Hon blodinen

2009-11-22 @ 14:37:54
Postat av: Monni

det var från mig

2009-11-22 @ 14:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0