Syster Yster

Imorgon kommer min älskade syster och jag längtar så mycket så det faktiskt pirrar i magen, längtar tills hon får träffa Nicole! Hon brukar alltid "skoja" (yeah right) och säga, hur kan du och M som är så fula ha fått en sådan gullig bebis? Ja det undrar jag med :P

Idag har jag lämnat hemmet EN gång och då skulle jag rasta Linux och samtidigt handla någonting från mat affären nedanför oss, vill ännu inte ta ut lilla Nicole då hon verkarfortfarande vara lite lite krasslig.

Men i detta ruskiga väder får man mysa till det för sig själv så att man inte MÖGLAR!



Lite sago/sång stund för Nikke pikke



mmm...this is dangerous. en mycket GOD present utav min älskade Johanna!



den här lill killen har gosat jätte mycket med lill tjejen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0