Mat mat mat

Jag älskar långa fina välvårdade naglar, men... det är SÅÅÅÅ skönt att trycka på knapparna på tangent bordet med kort klippta naglar!

Idag har jag varit och handlat lite "nyttiga" saker. Mandlar, valnötter, gojibär, torkade plommon, mörk choklad m.m. Massa mumsiga saker som man faktiskt kan äta med GOTT SAMVETE!

Sedan har jag varit och handlat hos asiaterna... M ska förhoppningsvis laga thai gryta, och jag kan med lättt säga att han lagar världens godaste thai gryta... I LOVEEEEE!!!!

Det känns som om att allt jag skriver om är mat... ja jag är ju en gam så!

Juste, har gjort annat nyttigt icke mat relaterade saker idag. Följt med mamma till läkaren, handlat en söt cd spelare till Nicoles rum och hämtat massa nya burkar från neonatal avdelningen på BB. Donerar bröst mjölk till sjukhuset.... hmmm... så det var ändå lite mat relaterat ju!
Ja, nu ska jag gå och pumpa bröst mjölk för mina tuttar kommer kaaaanske att explodera vilken sekund som helst!!!

Piss out!

Kommentarer
Postat av: M

lol =)

2009-10-28 @ 09:38:52
Postat av: y

Hej gumman! Är det här du håller hus nu! Tack för alla fina kommentarer du lämnar hos mig! U make me HAPPY! Det verkar som att du njuter av din mammaledighet iaf! Nötter och dyl är nyttiga men vaar försiktig för de innehåller mkt fett oxå! Inte för att jag tycker du ska banta när du ammar men det är ett typiskt fel man gör :P Ät en balanserad kost med nyttiga kolhydrater, undvik socker och småätande på kvällen så kommer du långt. Jag lovar. Du talar med en som gick upp ca 25 kg vid varje grav och de rann inte bort av sig själva ska du veta. Blää. Ta hand om er. Puss

2009-10-28 @ 11:48:20
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Nazanin

tack för dem fina tipsen gumman! du ska veta att sockret is my biggest enemyyyyyy!!!!! ja här är ja nu för tiden.... så glöm inte mig =) hihi

2009-11-03 @ 16:06:15
URL: http://somethingofaconfession.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0