I gotta feeling...

Jag var så duktig igår kväll och städade undan en massa som jag skulle ha gjort nu på morgonen... har ju blivit en riktig jävla husmor känns det som, ja... förutom den biten då jag svär!

Så jag började dagen med att ta Nicole och Linux på en lång promenad, passade på att gå till djuraffären och köpa ett nytt flexikoppel till Linux... på väg hem började det SPÖ REGNA och jag och Linux var genom våta när vi kom hem, bara lilla Nikki som klarade sig, and that's what matters so..!!!

Nu har jag avslutat dagens motion med Nicole, idag blev det en massa dans till black eyed pease låtar, mas good!




Den tråkiga utsikten


Kommentarer
Postat av: Gita

O du vet vad jag tycker om den utsikten!! De var liiiite molnigt här idag o det kändes helt underbart! lol

Saknar er en massa, puuuuuuuuuuuss

2009-10-26 @ 15:01:07
Postat av: Nazanin

Vet du vad, jag tänkte såååå mycket på dig när jag tog denna bilden och ännu mer när jag satte upp den. Varje regnig förgglad höstdag påminner om dig min älskade syster!

2009-10-27 @ 11:40:07
URL: http://somethingofaconfession.blogg.com
Postat av: Gita

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw

2009-10-27 @ 13:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0