korv i käften

Ikväll kom M hem från affären och sa: jag ska laga korv baguette, och jag svarade oki vad gott men jag är inte så hungrig så jag vill bara ha en liten baguette eller en halva. After all, baby kilona rasar ju inte av sig själv. Visserligen har jag ätit som en hungrig björn som kommit ut ur ide varje dag men nu får det fan ta mig vara NOG!!!

Men säg mig.... how the fuck am I gonna loose my baby fat when I have a man who show's love by making food...



...ALOT OF FOOD!!! Inte nog med en baguette festival så fick man curly frise och coca cola till.

Men stolt kan jag säga att jag åt en tredjedels baguette... och lite curly shit and some koks drink!!!


Kommentarer
Postat av: M

Riktigt goa var dem, slet som ett djur i köket och åt dessvärre upp det mesta själv, dåligt Nazanin.

2009-10-26 @ 10:52:59
Postat av: Nazanin

hhahaaha!! Sluta mata mig jävla feeder!!!!:P but I love you anyway..haha

2009-10-26 @ 13:11:16
URL: http://somethingofaconfession.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0