This is my boudoir!!!

Ny blogg, ny start, nya äventyr, nya läsare (hoppas jag). Nu mina vänner ska jag leverera, I'll promiss you that!

Men kom ihåg att jag har en liten bus unge på 3 månader som man alltid kan skylla sin lack of commitment på om man råkar halka in i någon torka ;)

Så det är här jag ska köra en cheezy kontakt annons liknande introduktion, so here we GO!!

MOI!!! Nazanin Yousefi. Nybliven mamma på 24 år. Make up artist, stylist, fästmö, dotter, syster, vän, hund ägare, mamma ledig och en massa annat som kommer visa sig under bloggens gång.

Bor i Malmö i en lägenhet med min fästman, vår 3 månader gamla dotter Nicole och vår söta dvärg pinscher Linux.

Jag kommer blogga om ALLT och INGET!!!!

Jag ska försöka hålla bloggen intressant genom roliga inlägg och "home videos ;)"

Så... nu har ni hittat hit och jag hoppas att ni sparar min adress i favoriter... after all this is were I confess.







... hoppas att ni förstår att jag skojade angående home videos... klart fan att jag inte visar dem för er :P

http://somethingofaconfession.blogspot.com <----- min gamla blogg ifall ni vill få lite bättre insikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0