Vit lögt

Satt och fyllde i Nicole's "boken om mig". Ni vet en sådan där bok där man fyller i massa söta saker om sin bebis de första året. Efter några sidor kom jag till ett kapitell som hette "Om mamma och pappa". Där skulle jag helt plötsligt fylla i hur, var och när jag och M träffades...

detta är vad jag skrev




....YEAH RIGHT säger jag bara... egentligen borde det ha stått:

En 17 åring och en 19 åring som var as packade med massa hormoner som var missplacerade träffades på ett slibbigt discotek medan din pappa faktiskt hade en annan flickvän då och din mamma trodde hon var Queen Latifah och påstod att ingen kille skulle få henne till att "fall in love" iklädd dem tajtaste jeansen som började vid tros kanten.... hmmm..... NO I DON'T THINK SOOOOOOO!

Vad är det nu man brukar säga.... jo juste ja... DON'T PoKE THE BEAR!!!! Vill ju inte skapa tonårs problem innan man ens kommit dit!!!

Kommentarer
Postat av: neggisen

HAHAHA omg... queen latifah med sina två bästa vänner latoya å lamisha hahah.. även deras hormoner missplacerade.. med andra ord... KÅTA TONÅRINGAR hahahaha

2009-10-25 @ 13:58:35
URL: http://neggisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0