I'm back and it's gonna be aaaaaall good!!

Nu mina vänner... mina trogna besökare (de få som jag är tacksam över) ska jag presentera min nya blogg för er.

Min "nya" blogg, som kommer vara på denna adress men den kommer vara ny innehållsmässigt.

Från och med nu så kommer min blogg bestå utav följande saker:

*Min nya GI livsstil
*Mått och vikt på min kropp
*Recept för hälsosam mat
*Skönhetstips
*Förhoppningsvis mode
*Tankar
*Att vara mamma
*NICOLE
*Liiite privatliv
*Mina roliga ;) dialoger
*Träning
*Fina fotograferingar

MED MERA... men detta kommer vara dem saker jag vill lägga fokus på.

Vissa kanske läser min blogg och tänker: Amen gud, what a crazy bitch som är så inne i sitt bloggande och sin lilla skit blogg som inte ens tjänar några pengar eller som inte ens är så populär.. till er som tänker så... många bäckar små leder till WHAT?? TILL EN STOR FET Å!!! Dessutom så är min blogg helig för mig, det är mitt sätt att ventilera mig och jag ÄLSKAR att skriva. Har älskat det sedan barnsben.

Imorgon ska jag ta mått på min kropp och väga mig. Genom att göra vissa saker offentligt på min blogg kommer jag även känna motivation =)

Dessutom vill jag tillägna att detta är MIN blogg, mina tankar och mina principer.
Att jag bestämmer mig för att komma i form betyder inte att jag uppmanar folk till att banta och bli pinnsmala. Alla tar konsekvenser för sina EGNA handlingar.
Självklart kommer jag skriva mer kring detta i framtiden.

Ses i vimlet =)



Kommentarer
Postat av: Monni

Kililililiiiiii

2010-04-19 @ 23:33:12
Postat av: Shejda

Yeiiiii!!! Back on Track!!! Missed youuuuu

2010-04-19 @ 23:36:10
URL: http://sheyda.blogg.se/
Postat av: yalda

KUUUUUUL! Ser fram emot att läsa! Puss

2010-04-21 @ 11:21:31
Postat av: Nazanin

jippiiiiiiiiiiiiiiiii

2010-04-21 @ 22:36:18
URL: http://somethingofaconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0