Lyx

Som ni kanske vet så ammar jag Nicole fortfarande. Jag valde att inte ALLS dricka alkohol under graviditeten och har ej druckit under tiden jag ammat, tänker inte göra det heller förrän jag ammat helt "färdigt". MEN!!! With a risk of sounding like an alcoholic...jag längtar SÅÅÅÅ MYCKET till just detta... en kväll som M lovat mig som ska bestå utav, vodka och caviar OCH champagne och ostron! JAAAAA... vi ska ha en så glamurös kväll med bara LYX från början till slutet!

Men just nu så nöjer jag mig meeer än gärna med att ge Nicole den trygghet och näring genom att amma henne =)




Kommentarer
Postat av: Shejda

Mumsigt. Fast jag måste säga bläää till kaviar och ostron :P

Jag sitter och kämpar och letar efter ett spa, ett lyxpaket til mig o min pojkvän..men det är inte lätt heller :S..

2010-04-27 @ 21:50:18
URL: http://sheyda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0