Sloppyyy

Det är ärligt talat (handen på hjärtat) INTE många dagar jag vaknar och helt enkelt inte pallar vara på G under dagen.

Vanligtvis så städar jag och M lägenheten på kvällen innan vi somnar så man vaknar till ett rent hem. För mig så gör det så himla mycket att vakna och tänka: Ah vad skönt, hemmet är STÄDAT och rent. Jag kan få riktig hemsk ÅNGEST när jag vaknar och vet att det är a big mess hemma.

Idag så vaknade jag med en dålig inställning. För många anledningar. Men on top of that så var hemmet stökigt...OH NO!! Känner för en dag då man bara vill ligga i pyjamas på soffan och titta på bad Tv all day long. NOT GONNA HAPPEN då man har en lite krabat som behöver en. Egentligen borde jag tacka Nicole, för hon TVINGAR mig till att bli pigg, driven och framförallt FIN varje dag!

Wow... och nu somna hon så jag har INGET ANNAT val än att get my ass up and clean this shit hole.

Ikväll ska jag även bjuda på ett recept på en böngryta som jag hittat på själv och aldrig lagat, HAHA! PLUS att jag inte gillar bönor så mycket.... oj oj, ni kommer ju verkligen vilja laga den rätten :P

Dagens energi är negativ and itäs spreading.. even through the blog... nä fy! Skärpning!

Dessa bilder gör mig på bättre humör, så.. en sista peak and then GET UP!



Martin och Nicole. En utav de underbara dagarna vi spederade i Dubai. Detta var ett jätte lyxigt hotel som vi tog in på en dag. Njöt för varje sekund utav polen, stranden, SOLEN, maten och familjen



Nyfärgat och nyfönat hår.. mmm gooood feeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag e så stolt över dig. Du e en super vän och mamma! Älskar dig mest

2010-04-20 @ 11:15:36
Postat av: Shejda

Ja, håller faktiskt med dig. Man har sånna dagar ibland, och allting är bara så grått. Man vill bara trycka in huvudet i kudden och sova, eller som du säger...bara lata sig framför tvn. Men man mår ju inte riktigt bra av det heller? Så jag är oxå stolt över att du tog tag i det och började städa!! Puss

2010-04-20 @ 16:05:33
URL: http://sheyda.blogg.se/
Postat av: neggisen

welcome back=)

2010-04-20 @ 18:35:23
Postat av: Nazanin

Tack mina kära vänner =)

2010-04-21 @ 22:35:56
URL: http://somethingofaconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0