Vi krigar för fullt! Vad ska man göra? Plo...

img_0540 (MMS)

Vi krigar för fullt! Vad ska man göra? Plocka undan allting för att lillen inte ska få tag på allting eller ska hon lära sig att inte röra? Just nu kör vi metoden: plocka ej undan allting. Självklart farliga föremål men vissa saker förblir och hon får lära sig att inteeee pilla! Än så länge har det faktiskt funkat. Vi får väl se hur det går. Åh juste ja måste bara dela med mig detta. Hahaha! Personligen så har jag inte svårt att ta kritik men jag gillar INTE att någon ska döma mig angående någonting jag inte ens bett dem kommentera. När vi skulle köpa nya soffor så gick vi in på living för att se vad dem hade. Vi visste att vi var ute efter ljusa skinn soffor. Så hittar vi en snygg model och frågar försäljaren om man kan beställa dessa i läder? Så snackar vi lite "fabric" och hon försöker verkligen sälja soffan i tyg då den inte kommer i läder. Sedan säger jag: vi vill ha en skinnsoffa för det är snyggt men också det att vi har ett litet barn och man kan bara torka bort allt kladd så enkelt. Sedan vänder hon sig om med en kaxig blick och säger: jag har två barn och jag har uppfostrat dem med en vit tygsoffa. Men jag har iochförsig lärt mina barn att inte äta i soffan. Det hela handlar ju om vad man lär sina barn och ens egna vanor! Sedan vänder M sig om och säger skit surt: Ja men vi har även en hund! Har du det eller? Hon sa nej och M sa: Ne juste! Hahaha! I just Love it when My man holds My back! Det blev inga köp där vill jag även notera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0