Funny thing ha!

Idag satt jag och M framför tv:en och tittade på serien "The big bang theory". För er som inte vet handlar det om ett gäng nördar som bor granne med en "relly hot so not geeky girl".

Ja som vissa av er vet så kan jag tycka att vissa nördar kan vara sexiga... speciellt computer nerds..hihi!
Sedan kläcker M ut sig en fråga:

-Skulle du kunna falla för en sådan nörd som Lennord (en av karaktärerna) om du var singel?
Jag:
-Ja klart!
M:
Ärligt... även när du var som snyggast?
M's uttryck:
:O....ops!!!

Ja... jag kan bara säga en sak

hahahahaha

Kommentarer
Postat av: monni

HAHAHA! Asså så typiskt M! Du är snyggast och bäst!!!!!!!!

2010-02-18 @ 06:26:19
URL: http://monnisen.blogg.se/
Postat av: Gita

Hahahahahahahahahahahahaha

2010-02-18 @ 09:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0