Always and forever

Såg detta halsbandet för ett tag sedan och blev totalt förääälskad i det... Guls med svarowski kristaller och en helt underbar bild på en mor och hennes barn. På baksidan fins det även en ingravering som säger Always and forever






Så för några dagar sen var det en sådan dag då jag och M hade grälat lite och jag var så SJUKT irriterad på honom. Jag satt hemma hos hans mamma vilket resulterade i att vi båda var irriterade på honom och väntade in honom för då skulle han få en utskällning utav oss båda... men ikke sa Nikke.

Jag säger bara en sak... HONEY U picked the right day for gifts =)

Sedan fick jag detta underbara smyckeskrin som jag hade sett på Ahlbreckts guld (el hur d nu stavas). Har letat i evigheter efter det "perfekta" smyckeskrinet... svart skinn och massa massa användbara fack.. and he brought it to me =)



Hihi.. jag älskar att få presenter när man minst anar det... ahhh who am I kidding... jag älskar att få presenter no matter what fucking day it is :D


Kommentarer
Postat av: monni

I love it

2010-02-03 @ 09:27:51
URL: http://monnisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fint halsband! Och smyckeskrin, ska nog också gräla lite med mannen, tror du han kommer hem med ett sånt då?! Hahahah...Verkligen superpraktiskt! Nä, nu ska jag tenta plugga lite och sluta kommentera din blogg :)

Ses ikväll gumman

Puss Puss Puss

2010-02-05 @ 10:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0