Vänskap


Vänskap är att ge och att ta
Vänskap är en kärlek och tillit som inte ska tas för givet men ändå den man alltid kan räkna med
Vänskap för mig, är att man är med varandra till the end of the line... the good and the bad

It's not something you'll get sick of and it sure is not something you use for only your own lust and benefits

Crazy Sexy Cool ;)

En vänskap på snart 13 år har vi haft and many many years ahead!
Vi som alla andra har haft våra ups AND DOWNS...  a 3 way crossroad and still we ended up standing at the same oneway road... one way.. and it's forward.. one way 3 friends.

Älskar er mina tjejer och tack för att ni fyller alla dem svarta hålen i livet.. jag hoppas bara att jag gör det samma för er =)

Mina vänner.. mina systrar! Jag kan bara säga en sak... och det är att blod är inte alltid det som binder själar ihop.

Always and for ever



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nazi!!! Shit, jag blev helt rörd. Tack min älskling. Älskar dig så mkt. Utan dig & Negar skulle livet varit bajs. Tack för att ni finns

2010-02-24 @ 09:53:35
Postat av: Monni

Nazi!!! Shit, jag blev helt rörd. Tack min älskling. Älskar dig så mkt. Utan dig & Negar skulle livet varit bajs. Tack för att ni finns

2010-02-24 @ 09:53:55
Postat av: niki

söta ni e tjejer :) skönt o se att er vänskap är så stark! superfin bild! Monni och negar, klipp er damn så heta ni e i den frisyren!

2010-02-24 @ 14:35:35
URL: http://rougelipstick.blogg.se/
Postat av: neggisen

nazanin!!! det kändes i hela kroppen när jag läste detta inlägg. jag älskar dej å monireh något fruktansvärt, ibland vet jag inte ens hur jag ska uttrycka mej för att förklara vad ni betyder, det finns ingen som er. systrar å bästisar för alltid. crazy, sexy & cool <3

2010-02-25 @ 08:50:09
URL: http://neggisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0