The deal is ON!

Syrran har varit här två dagar nu så att man försöker spendera så mycket tid som möjligt med henne innan hon åker iväg igen.
Har sett filmen snabba cash, och jag måste säga att den var jätte bra! *rekomenderar*
Sedan har jag och M gjort en deal.. hihi! Eller rättat sagt så har jag gjort en deal bara för att jag ska kunna get my SHIT together.
So here it is.. om jag ger upp snacks och sötsaker så får jag en fin summa pengar var 2:a vecka om jag klarar detta.. hihihihi! Ja det låter kanske sjukt... speciellt då vi har gemensam ekonomi men what the fuck... jag måste ha nåtttt driv!!!
Så vi får se hur detta kommer sluta!
kanske såhär

Kommentarer
Postat av: monni

haha du klarar det lätt...sen går vi o shoppar tillsammans

2010-02-11 @ 11:07:39
Postat av: Hannah

Hahah... Det låter som en perfekt deal! :) Vi hann inte titta förbi ikväll, sorry. Kom hem för en halvtimme sen. Men jag hoppas ni hade en super mysig kväll! Pusss

2010-02-15 @ 01:17:03
Postat av: Nazanin

Ja vi får väl bara hoppas att man håller det hehe! Ja vad synd att ni inte kom.. vi tittade på TVÅ filmer..haha!

2010-02-16 @ 11:08:12
URL: http://somethingofaconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0