Crazy night out!

I fredags var det dags för girls night out! M var hemam ensam och tog hand om Nicole, vilken underbar man man har =) medan it was PARTY TIMEEEE!!

Kvällen började med lite mys pys hemam hos Moi



Sedan var det off to barrunda på lillatorg (virgin drinks för min del) sedan var det disco tiiiime!
Vi hade såååååå roligt GUUUUD! Jag kan nog räkna upp gångerna som jag Monireh och Negar INTE haft kul på en hand! Vi tre tillsammans kan inte bli annat än en sjuk crazy CRAZY night!

Nattens roligaste dialoger:

Störig Alban: Men tjejer ärligt nu, vart komemr ni ifrån?
Monireh: Afghanistan
Negar: Pakistan
Jag: Pluto!!!
Störig Alban: Va... Pluto? Vart ligger det??

HAHAHAHAHAHAA!!!

Tack för en sjuuuk och rolig natt mina chicas!

Ni trodde inte att "Mamman" hade det i sig frotfarande va? ;) Hihi..


Kommentarer
Postat av: Monni

Hahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bästa kvällen

2010-03-07 @ 12:42:31
Postat av: Gita

Aaaaaw, vad roligt!!! Kul att du fick komma ut o bara ha roligt ;) puuuuuuuuss

2010-03-07 @ 14:17:29
Postat av: neggisen

hahahah=) tack sj babes

2010-03-07 @ 19:26:10
URL: http://neggisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0