Förändring

Nu känner jag att jag vill göra min blogg mer intressant. Alla bloggar för olika anledningar.. and I got my reasons =)

Vill få in mer om min vardag... mig själv, mitt liv, barnuppfostran, mode (när jag väl blivit smal och kommer shoppa loss), SMINK SMINK SMINK!, Träningg/diet, framtiden osv...

Men jag måste dock erkänna en sak!! Jag träffar folk STÄNDIGT som jag inte har någon som helst kontakt med som säger att de läser min blogg, vilket gör mig jätte glad.. MEN!

VARFÖR LÄMNAR NI INGA KOMMMMMMMENTARER??? Självklart vill jag köra min egen grej med bloggen men om man har läsare ska man väl vilja ha dem kvar... jag vill ju veta vad ni tycker och så. Självklart fattar man ju att alla inte vill "avslöja" sig själva.. men herre gud... hitta på ett namn eller var anonym!

Men till er som lämnar kommentarer: TACK!!! Jag uppskattar det verkligen!

Aja... nu börjar det bli sent och jag måste hit the sack!

Kommentarer
Postat av: Monni

2010-03-26 @ 06:39:15
Postat av: Anonym

hihi tack uppskattar dig med. Skönt att du e tillbaka.vill läsa meeeer:)

2010-03-26 @ 06:41:20
Postat av: Kate

Hahah jag kommenterar, ta't lugnt :D

2010-03-26 @ 07:47:51
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: yalda

Jag kommenterar oxå ju :p Jag tycker du ska köra som du gjort hittills. Det är ju du.



Ditt hår är SJUKT snyggt btw! *AVIS*

2010-03-26 @ 09:14:04
Postat av: shejda

JAG KOMMENTERAR!!! hehehe. Ju mer du bloggar desto mer ska jag kommentera, jag lovar. Puss på dig och ha så kul ikväll..puss

2010-03-26 @ 17:05:57
URL: http://sheyda.blogg.se/
Postat av: Nazanin

tack... ni gjorde min dag..hihi!

2010-03-31 @ 19:48:17
URL: http://somethingofaconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0