He is crazy...and sooo right!

Efter att jag tittat klart på 2012 så vänder jag mig om till M med en sorgsen min och säger:

Tänk så stämmer det? Tänk så är 2012 det året jorden ska "gå under"?

M: Amen snälla, säg inte att du tror på sånt? Enligt vem ska detta hända JUST 2012?

Jag: Ja... INDIANERNA!

M: Om indianernas framtidsvisioner skulle stämma så korrekt så borde dem ju fan ha sett att den vita mannen skulle komma och utplåna dem och gjort nåt åt saken!!



Hej jag heter Mahyar och jag är SÅÅÅ SMART!!!

Kommentarer
Postat av: Marmar

Hej min eftersom du är min bror så stämmer det väldigt bra :P

För jag är din syster och jag är en Ph.D :)))))...jag bara skojar alltså, så smart är jag inte!!

2010-03-12 @ 13:07:48
Postat av: M

Du borde ha stryk miss PhD, den 18 kommer du så då får vi se om Marmars smarthet kan komma undan the rage of M........... BOX (Biter på tungan) =)

2010-03-13 @ 02:04:58
Postat av: Nazanin

U'r both stupid :P hahahaha

2010-03-26 @ 02:27:55
URL: http://somethingofaconfession.blogg.se/
Postat av: Carmen

hahaha så rolig blogg du har =) jätte kul och se dina bilder men jag måste bara kommentera på det här ämnet. Mayhar vilken fyndig kommentar. Haha det rimmar. Men jag har hört att det är så här vet ej om det stämmer men, förr i tiden så räknade man ett dygn som en dag från att solen gick upp till att solen gick ner, så tidsmässigt stämmer ju inte allas system. Vi kanske förvandlas till dinosaurier man vet aldrig.

2010-03-26 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0