I made it!

2 veckor utan socker eller snacks =) Vad tyyyyyyycks??

Det konstiga är att jag inte har gått ner ett endaste kilo... men jag ser att min mage har blivit liiiite lite pyttelite plattare... men fan... det står ju stilla på vågen!!

En annan sak jag har börjar med är att ta riktigt långa promenader varje dag. Igår t.ex. så stack jag bara ut själv utan barn, man eller hund! Lyssnade på musik och bara gick och gick i det hemska ovädret... och det var SÅÅÅÅÅ SKÖNT!!

Nu har hela familjen ätit klart sin frukost.. världens godaste mackor med gouda ost och massa skivade gurkor på... och som vanligt min älskade "shir chai", te med mjölk.

Bara så att ni vet så har lilla söta Nicole förvandlats till en söt liten hulligan :P Hahaha!

Morgon te i makens kopp medan hulliganen rullar för fullt



HULLIGANEN!!!













HAHAHA she is one crazy little shitte

Kommentarer
Postat av: Shejda

Akhej bokhoramesh! Hon är så underbart söt och vacker Nazanin. Man smälter varje gång! och duktig flicka du varit som hållt dig sockerfri :P puss påd ig

2010-03-02 @ 14:50:27
URL: http://sheyda.blogg.se/
Postat av: Monni

Min älskling börjar bli stor. Gud vad jag saknar henne. Khale toro bekhore

2010-03-02 @ 19:28:41
Postat av: Gita

Ja, hon ser verkligen ut som en huligan! hahahaha sötisen!!!

2010-03-02 @ 20:17:21
Postat av: yalda

Naaw en SÖT huligan är hon iaf!Hon sre riktigt busig ut. :) Ett tips vännen för magen när man varit gravid är plankor. Statisk magträning. Kör 3 set varje dag/kväll och håll hårt så länge du kan så ska du se skillnad! Man behöver stärka bålen när man fött barn. Vanliga sit-ups är skit i jämförelse. Promise. Puss



(gå in på mama.nu och läs Olga Rännbergs blogg. Hon är skitbra. Hon är PT och håller på att komma i form efter att ha fött tvillingar och kommer med massor av kost&träningstips.)

2010-03-02 @ 20:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0