I'm baaaaad I know!

Ja bla bla bla jag är skit dålig på att blogga!

Min syster är och hälsar på från Dubai så man vill ju utnyttja varje sekund =)

Men en snabb uppdatering





Har sminkat och stylat söta Tara.. observera.. detta är minus läppar





Har firat persisk nyår för första gången hemma hos oss jälva.. mamma, pappa, barn, hund och ett nytt vardagsrum =) Jätte mysigt



Varit på "eid didani". Persisk tradition säger att de yngre ska hälsa på de äldre i deras hem efter det nya året =)







Sedan har det varit en MASSA "sister time"



Nicole dansar..på riktigt!



och självklart en massa "Nicole time"...always!

juste ja....



färgat min hemska utväxt och ögonbryn..HALLELUUUUJA =)

Så... liten uppdatering iaf =)

Imorgon är det dags för lite bästis time sedan middag hos svärmor och kanske lite rajtan tajtan på kvällen, ja... lite PARTY då! Vart fick jag rajtan tajtan ifrån?

Kommentarer
Postat av: Afsaneh

Hej babe!

Söt Nicole är när hon dansar aka viftar på händerna och böjer på benen! Hahaha =) Ariella gör samma sak! Sen skriker hon rätt ut om man råkar titta bort för att hon vill att man ska titta på henne HELA TIDEN när hon dansar hahaha! Attention freak!

Hur får du håret så snyggt förresten? Bleker dom håret innan dom sätter in en färg?

Puss/ Afsaneh

2010-03-26 @ 21:39:29
Postat av: Marmar

Jättefin Haftsin raring :)

Första året med din familj hemma.

sååååå mysigt.

2010-03-31 @ 18:57:20
Postat av: Nazanin

Hej Affi bobooooo!! Jaaaaa man bara smääälter när dem dansar sin persiska dans!! Ring mig när du har tid så vi kan catch up a little!! Ja mitt hår... haha... det var en lång resa innan det blev så... blev missfärgat först så jag lyckades fixa det hos min vanliga frissa! Men... om du vill ah samma nyans så ska du ha MÅNGA slingor som ska blekas, sedan kan du lägga i en askblond färg i hela håret.. inklusive slingorna... för att undvika oranget elelr gult hår så finns det en färg man kan blanda i (pytte lite annars får du blå grönt hår)... det är blå färg "variason" på persiska... men det ska gå braaa utan med... bara tvätta håret med silverschampo minst en gång i veckan..(finns att köpa på kicks eller frisörer) Pussar på dig... skicka bilder till min mail e du snäll... på hela familjen.. PUSS

2010-03-31 @ 19:55:34
URL: http://somethingofaconfession.blogg.se/
Postat av: Nazanin

Ja det var jätte mysigt Marjan.. synd att du var tvungen till att sticka så snabbt =(

2010-03-31 @ 19:56:06
URL: http://somethingofaconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0