It hurts.. and I LOVE IT!

Igår var det träning som gällde. När jag träffade min instruktör började han med frågan: Är det någonting speciellt du vill uppnå med träningen, några speciella kroppsdelar som ska tränas extra mycket?

HA....HA!

Sedan svarade jag: JA! Lyssnar du nu för det är jätte viktigt att du får med allt

Han: Ja!

Jag: Ser du armarna? Vad är detta? detta ska BORT... MINDRE OCH FASTARE! Magen hänger ju som en lös extra bit som inte borde vara på kroppen, den ska BORT! Plattas till och bli HÅRD! Låren ska sugas in och bli fasta! Rumpan och bakom låren..ja, vad fan är detta?? kan du svara på det?

Han: ehh va?

Jag: Ja Rumpan och baklåren är DEFORMERADE, förstår du det? Dem ska in upp och BORT!!! I wan's my pretty ass back!!! Sedan viktigast av allt... JAG VILL GÅ NER I VIKT!!! Åh juste ja... jag HATAR att springa.. så sätt mig inte på löpbandet (fast än jag vet att det är det som bränner mest)

Han: :O

Men sedan kom vi fram till att vi ska klara detta, även om det kommer ta sin tid!!



I can only wiiiiish!!

Kommentarer
Postat av: yalda

Klart du kommer att klara det. Det är bara att kämpa! har du anlitat PT eller? Kram

2010-03-12 @ 18:52:46
Postat av: monni

U GO GIRL

2010-03-12 @ 19:36:43
Postat av: M

Vem är Pelle Thompsson? hahaha

2010-03-14 @ 23:12:13
Postat av: Nazanin

Pelle Thompsson... vet du inte vem det är?? Ahhhh... U are so 2000 and late!!!

2010-03-26 @ 02:28:32
URL: http://somethingofaconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0