Lazy azzzzz

Varför VARFÖR kan jag inte få tummarna loss ur gumpalallan och börja träna! Usch jag är så sjukt hemskt missnöjd med min kropp men ändå känns det som om att jag gör jack shit about it! Oki skit bra med promenader men båda du och jag vet att det inte kommer göra wonders!!! AHHHHH jag blir galen och KNÄPP!!! Jag är en sådan bortskämd människa som verkligen måste tycka träning är roligt annars känns det som om att jag inte kan göra det!

Em gång i tiden dansade jag minst 2 ggr i veckan OCH gymmade samtidigt....WHAT HAPPENED TO THOSE TIMES??? Nu är man a lazy cow! Hahaha!

Ja.... buhuuuu!!! Mitt eget fel så I better get my shit together!



Blup blup...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0