Love'em

Innan jag VERKLIGEN lägger mig hittade jag några gamla underbara bilder som jag bara MÅSTE visa



Gita och Natalie i sina unga dar... SOCKERTOPPEN!!!!



Martin och Linux
Martin är en liten pluttefis.. så söööööööööööööööööööt!!! detta är i vår gamla studentlägenhet på rönnen



snygg sminkning :D



Taget för ca ett år sen, 9 April 2009, min och M's sex års dag... var ute och åt! Helt underbar kväll fram tills jag fick sjuuuukt ont i magen och vi fick lämna halva maten och sticka hem, haha!





M leker trendig mamma... HAHAHA!

Oki that's all for now... och glöm inte... kommentera fråga.. make noise

Kommentarer
Postat av: Shejda

Hehe, så sötaaaa bilder :D Du är så vacker gumman...visste inte att du bodde på rönnen tidigare?



puss



Ps. Kan du lägga ut receptet på shole zard :D

2010-03-26 @ 17:03:13
URL: http://sheyda.blogg.se/
Postat av: Nazanin

ja vi bodde på rönnen i två år faktiskt =) Vi flyttade därifrån för typ två och ett halvt år sedan kan jag tro!

2010-03-31 @ 19:47:31
URL: http://somethingofaconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0