M's wish came true!

Ända sedan jag och M flyttade ihop, vilken är 5,5 år sedan så har han sagt att han vill köpa en fritös. Jag har alltid motargumenterat och gjort allting för att INTE skaffa en fritös. Jag HATAR lukten utav friterad mat... allllltså HATAR det! Jag steker inte ens mina bacon... lägger dem i ugnen.

Anyways... efter alla om och men i dessa år så vann han idag. För idag mina damer och herrar så... kom vi hem med en fritös! Måste docj säga att jag aldrig ätit så goda hemlagade pommes hemma som jag gjorde idag med hjälp utav fritösen :p

Vi håller tummarna... hoppas att jag inte luktar gatukök med dålig vetilation nästa gång någon hälsar på mig med en kram! (Hoppas ingen sniffar efetr flott lukt nu bara för att jag skrev så... AH detta blir ju bara värre)

...Aja.. skulle jag någonsin lukta friterat så vet ni att det är M'S FEL!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0