Yesterday

Igår var det dags för läkarbesök till nicole igen. Vet inte om jag har sagt det förut men hennes högra öga har en lite för trång tårkanal och det innebär att det rinner tårar från ögat och ibland blir det lite kletigt. Vi har uppsökt läkare och sagt till barnmoskan tuuusen gånger men de säger bara att det kommer gå över utav sig själv! Stackars liten!

Så efter läkarbesöket med återigen samma svar.. det får gå över utav sig själv, så tog vi en runda på stan. Igår så tyckte jag att jag förtjänade lite saker... bland annant riktigt fiiiina och goooooda chokladpraliner och ett par jeans hihi =) visar jeansen sen



Jag år faktiskt bara två, dem två andra var M's!

Sedan åt jag och M på Mc' Donalds och efter maten körde vi sten sax påse om vem som skulle byta blöja.. och jag förlorade vilket gjorde att jag blev sjuuukt irriterad, eftersom att M är en DÅLIG VINNARE som ska rubbbbbb it in your face! Efter blöjbytet fick jag syn på detta i min bricka



Jävla bajskorv!

Sedan mötte vi upp farbror Mazzy för en liten shopping runda och en fika





Väl hemma blev det MÅNGA avsnitt utav den nya serien Cougar town... helt ok faktiskt =)

Kommentarer
Postat av: Gita

Nazanin, Nicole e sååååå likt dig på det där sista fotot! Om hon hade haft en extrem sur min där hade hon varit DIG på det fotot vi har av dig, lol.

2010-03-09 @ 16:17:49
Postat av: Nazanin

hihi hoho

2010-03-26 @ 02:28:52
URL: http://somethingofaconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0