Ännu en underbar dag ute i det fiiiiina vä...

img_0635 (MMS)

Ännu en underbar dag ute i det fiiiiina vädret med mina sötisar :) vi åt lunch på stek house på lilla torg. Måste säga att det var otroligt bra service om man jämför med hur jävla dryga vissa av dem kan vara (som jobbar inom restaurangerna på lilla torg).  Jag beställde kalvfärs biff med grönsaker och sallad. It was good. Sedan tog vi en fika på espressohouse hansa. Jag gillar inte espressohouse så mycket med det är jävligt bra om man har barnvagn då det är stora öppna ytor. Sedan avslutade vi med lite spaning på stan :) nu ska jag sova då jag varit uppe sedan 05.30. Ska först dricka mitt magiska te. Teet som sköljer ur all skit :) godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0