...

Idag har vi kört runt lite till olika städer. Såg även det underbara hemmet som jag och M skulle egentligen köpa.. men för olika anledningar blev det inte av... ahh... ville bara GRÅTA när jag såg det! Fan... aja!

Ibland känner jag att jag kan ha sådan sjuk orut i vissa saker, men sedan tänker jag snabbt: nej men sluta, du har en fin familj, tak över huvudet och mat på bordet! Men vaddå... kan jag inte bli ledsen om jag inte får mer än så.. är jag en egoistisk människa då? Ahhh I don't know... så många tankar och känslor som stömmar igenom hela kroppen och i hjärnan these days... some good but most bad!

Ibland ORKAR man bara inte vara så jävla positiv hela tiden!!!

Men de saker jag är tacksam över idag är:

M och jag har varit så snälla mot varandra
M har tagit hand om Nicole OCH städat hemmet
Har ej ätit nåt soecker el några kolhydrater idag..wieeeee!!!
Umgåts med familjen.... vilken jag känner att jag verkligen behöver just nu!



Kommentarer
Postat av: Gita

Allt blir bra :) Du har andra planer nu ;)

2010-05-15 @ 11:12:18
Postat av: Anonym

"M och jag har varit så snälla mot varandra

M har tagit hand om Nicole OCH städat hemmet"



är inte detta självklara saker som ska vara en del av din vardag varje dag?

2010-05-15 @ 12:48:00
Postat av: neggisen

undrar vem de e som skickat den sista kommentaren????

2010-05-16 @ 18:22:50
Postat av: Maria

neggisen: glömde skriva namn, maria heter jag så nu vet du det

2010-05-18 @ 18:41:43
Postat av: Anonym

Gita, ja minnnsan =)

Maria, vad roligt att du hittat hit =) Klart är det saker som är självklara, men det skadar aldrig att visa uppskattning! Sedan vet jag inte hur du har det men i vårt förhållande så delar vi upp saker rätt lika... så om jag har haft en slapp dag då jag inte gjort någonting driftigt hemma och M har tagit hand om Nicole från morgonen och städat, lagat mat, lekt med henne ända till kvällen så anser jag att det är någonting man borde uppskatta!

2010-05-19 @ 09:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0