Gårdagens aktiviteter

En heldag ute på stan med Nicole och Monireh, tyvärr kunde inte Negar komma då hon var svamped up med studier =(

Men... det var helt underbart, och vädret var SÅÅÅÅ UNDERBART!

Här kommer lite bilder från igår



Nicole smakade på en mini kycklingklubba



Massa skojs med Monireh



Nicole smakade sin första majsbåge



...och allt som allt så var dagen jätte bra...och majsbågarna var a big hit...som ni ser :)

Sedan var det en massa snack om vilka planer vi har till sommaren. I sju år som jag och M varit tillsammans så har vi alltid gjort många spontan resor... sista minuten, roadtrips, och längre resor... jätte trevigt har det varit. Men det känns ju som om att vi vill vara liiiite mer planerade nu med lilla Nikke pikke!
Jag sa till Monireh att man självklart kommer vi ha lite andra krav på hotellet nu med lilla Nikke, så sa hon:
Ja ni kanske vill vara på ett sånt här riktigt familje hotell med massa föräldrar och barn, där mammor och papor umgås?
Jag: VA? Nejjjjj!!!! Visst är det trevligt att barnen kan leka och att man kan relatera vissa saker med andra föräldrar men I can't STAND mammor och pappor som BARA konstant ska snacka om barn och bajs!!!
Ja, du vet såna som glömmer bort att vara en vuxen och bara snackar om ungen 24/7 och kan inte längre ha ett vuxet samtal om VUXNA ämnen för att ungen ska vara med i varje mening!!!

Som ni ser så är Nicole med i MÅNGA utav mina inlägg, för att hon är det bästa i livet och mycket utav min vardag kretsar runt henne, sen ska vi inte glömma att detta är min blogg, man ser små hörnor utav mitt liv här, långt ifrån allting. Men! Jag tycker det är viktigt att man som en kvinna, som någons partner, som en vuxen människa inte ska glömma bort sig själv!

Kom ihåg att barn mår bäst när deras föräldrar mår bra, och det anser jag att man gör när det finns lite variation i livet...eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Marmar

Det låter som en helt underbar dag!Den lilla ängeln har smakat på sin första majsbåge :))))))

Hihihihi älskling!!!

2010-05-18 @ 12:32:12
Postat av: Monni

Hade jätte mysigt med er igår. Älskar er!!!

2010-05-18 @ 18:51:40
Postat av: Nazanin

Ja man bara älskar dessa dagar =)

2010-05-19 @ 09:04:09
URL: http://somethingofaconfession.blogg.se/
Postat av: yalda

Håller meee my dear! Barnen är det bästa som hänt mig men jag är jag och har stort behov av me-time och vuxentid. punkt.

2010-05-19 @ 18:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0