He never stop suprising me, does he now?

M är bara sä jäkla knäpp ibland! Man vet aldrig vad som står näst på hans "prova på" lista i hjärnan hans! Nu har han fått för sig att testa tillvekra eget snus..hmmmm!!! Man akn visserligen köpa alla tillbehör och recept på nätet, så får man hemskickat ett kitt, sen är det bara till att blanda baka å blabla blaaaaa!! En process som tar ca 2 dagar! Luktar konstigt i hela hemmet då den ska stå i ungnen i 12 TIMMAR FÖÖÖRSTA rundan!!! Känner liksom att jag inte vill vara här med Nicole när han ska trixa med den ikväll när den är färdig bakad, plus att han får ett nytt spel hemskickad som han längtat efter i hundra år.. så det blir Lund hemma hos Monireh för min och Nicoles del =)

Hoppas han inte bränner ner köket bara, haha!

Men men... that's why I love him, han är inte precis den förutsägbara. Kanske därför vi kunnat stå ut med varandra i sju år!



...kolla vad glad han är för sitt snus!!!



...lilla sötis!!

Kommentarer
Postat av: Monni

What the f* ck?!?!?! Hahaha asså mayhar för i helvete!!!

Längtar till idag. Myspys hos monni

2010-05-21 @ 10:38:43
Postat av: M

Älskling det är 24 timmar första rundan, sen 12 timmar andra rundan.

2010-05-21 @ 10:49:44
Postat av: Anonym

Älskling det är 24 timmar första rundan, sen 12 timmar andra rundan.

2010-05-21 @ 10:54:08
Postat av: y

haha jag hade tvingat E. att take his shit elsewhere! Hatar snus och han är snusare..yikes men visst din man är minst sagt påhittig.haha

2010-05-21 @ 21:39:53
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Skulle du kunna göra min en lite tjänst.

Gå in på min blogg kika igenom den lite och sedan kommentera det senaste inlägget om vad ni tyckte vad som va bra och vad som va dåligt.

du skulle verkligen göra min glad.

Kramar julia

2010-05-21 @ 22:05:02
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: Marmar

Jag trodde att han skojade när han berättade över telefonen........jag bara ja ja visst han drar en långtradare som vanligt!!! Men vad F_N är detta han är inte klok!!!hahahhaha.....fast än jag hatar hans snusande!

2010-05-24 @ 18:20:53
Postat av: neggisen

hahah de e verkligen mahyar i ett nötskal=)

2010-05-25 @ 20:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0