Möhippa / Svensexa Jag vet inte hur ni ...

Möhippa / Svensexa Jag vet inte hur ni känner mina älskade miljon läsare :p men detta är MIN åsikt om dessa "aktiviteter". Möhippor, WOW jag FATTTTTAR inte hur fan man kan tycka det är roligt att klä ut sin vän till en FÅNE och ta ut henne på stan och hon ska tigga pussar av främlingar. Men UUUUHHH!!!!!!!!!!!! What's the point? Eller klassiker för killar, strippor och att de ska bli AAAASSSS packade och bli uppmanade av polarna att hitta på massa idiotiska (otrohets relaterade saker oftast) saker som han säkert kommer ångra dagen efter! Wow, snacka om tackyyyyyyyyyyy, el vad säger ni? Men men, det är ju vad JAG tycker, hade skämmmmmts ihjäl! Sen finns det dom som tycker om detta. Ja, smaken är som baken säger dom va?


Kommentarer
Postat av: Monni

Hahaha skön du e

2010-05-19 @ 11:56:22
Postat av: yalda

Håller meeee igeeen. Så jäkla töntigt. Tur vi inte har sånt skit i våra traditioner... Pösss

2010-05-19 @ 18:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0