Regn = shitte?

nejdå... idag har jag bestämt mig för att säga: ah vad skönt med regn och åhhh vad skönt att Nicole är extra kinkig idag då hennes kindtänder är påväg ut =) JIPPIII... och nej... jag är inte sarkatisk!!!

Igår hade jag skrivit värsta bästa långa "make me pretty" inlägget sedan när jag nästan var helt färdig så skrek Nicole till lite i sömnen så jag sprang till sovrummet... självklart kommer M och sätter sig vid datorn och trycker bort sidan... wow.. snacka om smart!! detta var däremot sarkasm för er som inte fattade!

Idag skulle familjen till en nära familjevän och grilla men... ja vi får se hur det blir!

Nu ska jag passa på att nörda mig framför datorn med surfande och film tittande medan M har Nicole

Hopaps att ni får en underbar regning dag =)



saknar mina glasögon! Tappade dem för ett bra tag sen. Älskade dem så mycket så att jag funderar på att gå och köpa likadan igen =) Min älskade Marc Jacobs bågar, I miss you!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0