Skumt!!???

Gud vad skumt! Har skickat hur många mobil inlägg som helst.. ser nu att inga av dem har kommit fram! Fan vad tråkigt då!

Anywaysssss.... M har bjudit mig på ett vip kort på en dans studio (ifall jag vill). Han vet att det är den ENDA träningen jag verkligen äääälskar!!!! Hatar gym... självklart är det jääääkligt skönt att träna, svettas och få lagom mycket träningsverk MEN... DANS.. AHH DANS FINNS I HJÄRTAT!!!!

Finns jätte roliga danskurser.... poledance, magdans, dancehall osv... fan vad kul!! Ska nog förbi imorgon och se vilka kurser jag vill gå på!!! Jippiiiiiii längtar så sjukt mycket!!!

Aja... nu ska jag gå och fixa min bädd.. blir en övernattning hos mamsen och pappsen =)

Fan... hoppas att jag kan fixa detta med mobilbloggen... riktigt bull annars ju =(

Kommentarer
Postat av: Shejda

Det är sjukt jobbigt, brukar hända mig oxå!

2010-05-12 @ 21:02:19
URL: http://sheyda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0