Ursäkta den dåliga uppdateringen. Då ja...

Ursäkta den dåliga uppdateringen. Då jag knappt hinner sitta vid datorn på min vardag så brukar jag blogga mycket från mobilen. Så för några dagar sen (efter mitt sista inlägg) så gjorde jag en klassisk "Nazanin" ett riktigt "oj" ögonblick! Jag tappade min kära Iphone i TOALETTEN! Men! MEN! Observera att jag tappade den i "rent" vatten. Thank god! Så nu äntligen är den igång. Dagarna som har gått har spenderats med min kära syster som varit på besök :) ikväll blir det födelsedagsfirande hos Affe och Hanna! Poop out!


Kommentarer
Postat av: Gita

Så går det när man pratar i tel på toa! :P

2010-05-08 @ 11:29:11
Postat av: monni

Vad ska man säga. Du heter ju Nazanin Yousefi!!!!

Klumpnisse

2010-05-08 @ 11:57:02
Postat av: Nazanin

Det värsta är att jag gick bara in till toalletten, skulle borsta mina tänder. Sedan var toa locket öppen och den bara slant ur min hand. Hahhaha!

2010-05-08 @ 12:58:24
URL: http://somethingofaconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0